• acir.office@gmail.com
  • 0723.272.878

PROCEDURA de ACHIZITIE PRODUSE & SERVICII

CERERE 

Completeaza FORMULARUL DE ACHIZITIE INSTRUIRE.pdf (click ) cu datele de contact si optiunile tale de instruire, apoi transmite-l pe adresa acir.office@gmail.com. Specifica clar ce vrei sa achizitionezi si datele tale de contact, asigurandu-te astfel ca poti fi apelat.

FORMULAR ACHIZITIE INSTRUIRE.pdf (click pe formular )

sau 

ONLINE  







    ATENTIE !
    In cazul facturarii pentru persoane juridice , se completeaza datele de identificare a firmei ( denumire, adresa, Reg.Comert, CUI, etc)
    In cazul expeditiei prin curierat , fii atent sa completezi amandoua rubricile „datele de facturare” si „date de livrare”.

    PLATA se face prin transfer bancar

    • Primesti pe e-mail factura proforma care contine informatiile legate de contul bancar, detinatorul contului, banca si motivul transferului.
    • Produsele/ serviciile se achita integral.
    • Dovada efectuarii platii se trimite prin e-mail la acir.office@gmail.com.
    • La confirmarea platii, vei primi produsele solicitate si factura fiscala.

    LIVRARE

    • Functie de varianta optata (suport hartie/ electronic) , materialele suport se livreaza prin email, curierat rapid sau direct de la sediul firmei.