CONSULTANTA SI ASISTENTA TEHNICA DE SPECIALITATE
in Managementul Calitatii in Constructii
- bazata pe experienta de peste 35 de ani in Management, Asigurarea si Controlul calitatii in Constructii a specialistilor nostri autorizati in domenii multiple si cunostinte profunde , cu ajutorul unui set de bune practici si studii de caz cat si materiale suport (aplica pe EQ-Biblioteca de documente)
- pentru persoane fizice si juridice – participanti la executia proiectelor de constructii
- in Ploiesti ,judetul Prahova, cat si pe tot teritoriul Romaniei
- cu obiectivul de a-i ajuta pe Clientii nostri să-si atingă scopul final al activitatii lor, și anume acela de a realiza constructii de calitate superioara.
- se efectueaza in oricare din variante: la sediul Clientului /la sediul Consultantului/telefonic, electronic prin email sau whatsapp
ACTIVITATILE DESFASURATE
I. CONSULTANTA DE SPECIALITATE – efectuata in urmatoarele etape :
I.1. Sesiune initiala
- Culegerea de informatii despre Client: persoana fizica/ firma de constructii / proiectul de construire
- Analiza si identificarea situatiilor care determina necesitatea consultantei de specialitate
I.2. Analiza preliminara
- Discutii preliminare cu reprezentantii clientului
- Stabilirea pretului contractului de consultanta si semnarea contractului de consultanta
- Desemnarea echipei de lucru .
Obiectivele urmarite in timpul analizei de identificare sunt:
- Evaluarea modului de organizare a activitatilor si functionare a sistemului de management al clientului prin verificarea documentelor specifice
- documentele de identificare a factorilor implicaţi în activitatea proprie de management al calităţii
- registrul de contracte de antrepriză şi subantrepriză/ contracte de colaborare şi modelul-cadru de contract
- alte documente ,dupa caz
I.3 Analiza si evaluarea Documentelor Cartii tehnice a unei constructii in curs de realizare / dupa caz, 1-2 constructii finalizate
I.4 Raport preliminar care contine:
- constatările rezultate ca urmare a evaluării organizării şi funcţionării sistemului propriu de management al calităţii al operatorilor economici
- recomandari
II. ASISTENTA TEHNICA – in etapa de implementare a SMC
Etapa de implementare a SMC de catre client se efectueaza sub indrumarea consultantului sub forma de :
- Asistenta tehnica in implementarea masurilor corective si preventive
- Asistenta tehnica in desfasurarea contractelor de lucrari.
- Instruiri interne cu personalul/ echipa manageriala a organizatiei (detalii)
- Workshop-uri
III . ELABORARE DOCUMENTE SPECIFICE CONSTRUCTIILOR
- Proceduri de sistem (detalii)
- Proceduri tehnice de executie (detalii )
- Planurile calitatii (detalii )
- Planuri de control calitate pe faze de executie (PCCVI) (detalii )
IV. ELABORARE CARTEA TEHNICA A CONSTRUCTIILOR (detalii)
V. INSTRUIRE IN MANAGEMENTUL CALITATII (detalii)
Aici LISTA DE PRETURI
Pentru consultanta si asistenta tehnica de specialitate,
apasa aici : www.acir.ro/comenzi-acir-ro/ si solicita o sedinta de consiliere !
