• acir.office@gmail.com
  • 0723.272.878

CONSULTANTA SI ASISTENTA TEHNICA DE SPECIALITATE

in  Managementul Calitatii in Constructii

  • bazata pe experienta de peste 35 de ani in Management, Asigurarea si Controlul calitatii in Constructii a specialistilor nostri autorizati in domenii multiple si cunostinte profunde , cu ajutorul unui set de bune practici si studii de caz cat si materiale suport (aplica pe EQ-Biblioteca de documente)
  • pentru persoane fizice si juridice – participanti la executia proiectelor de constructii
  • in Ploiesti ,judetul Prahova, cat si pe tot teritoriul Romaniei
  • cu obiectivul de a-i ajuta pe Clientii nostri să-si atingă scopul final al activitatii lor, și anume acela de a realiza constructii  de calitate superioara.
  • se efectueaza in oricare din variante: la sediul Clientului /la sediul Consultantului/telefonic, electronic prin email sau whatsapp

 

ACTIVITATILE DESFASURATE

I. CONSULTANTA DE SPECIALITATE – efectuata in urmatoarele etape :

I.1. Sesiune initiala 

  • Culegerea de informatii despre Client: persoana fizica/ firma de constructii / proiectul de construire
  • Analiza si identificarea situatiilor care determina necesitatea consultantei de specialitate

I.2. Analiza preliminara

  • Discutii preliminare cu reprezentantii clientului
  • Stabilirea pretului contractului de consultanta si semnarea contractului de consultanta
  • Desemnarea echipei de lucru .

Obiectivele urmarite in timpul analizei de identificare sunt:

  • Evaluarea modului de organizare a activitatilor si functionare a sistemului de management al clientului prin verificarea documentelor specifice
  • documentele de identificare a factorilor implicaţi în activitatea proprie de management al calităţii
  • registrul de contracte de antrepriză şi subantrepriză/ contracte de colaborare şi modelul-cadru de contract
  • alte documente ,dupa caz

I.3 Analiza si evaluarea Documentelor  Cartii tehnice a unei constructii in curs de realizare / dupa caz, 1-2 constructii finalizate

I.4 Raport preliminar care contine:

  • constatările rezultate ca urmare a evaluării organizării şi funcţionării sistemului propriu de management al calităţii al operatorilor economici
  • recomandari

II. ASISTENTA TEHNICA  – in etapa de implementare a SMC

Etapa de implementare a SMC de catre client se efectueaza sub indrumarea consultantului sub forma de :

  • Asistenta tehnica in implementarea masurilor corective si preventive
  • Asistenta tehnica in desfasurarea contractelor de lucrari.
  • Instruiri interne cu personalul/ echipa manageriala a organizatiei (detalii)
  • Workshop-uri

III . ELABORARE DOCUMENTE SPECIFICE CONSTRUCTIILOR 

IV. ELABORARE CARTEA TEHNICA A CONSTRUCTIILOR  (detalii)

 V. INSTRUIRE IN MANAGEMENTUL CALITATII (detalii)

 

Aici LISTA DE PRETURI 

Pentru consultanta si asistenta tehnica de specialitate,

apasa aici : www.acir.ro/comenzi-acir-ro/ si solicita o sedinta de consiliere !

 

 

APLICA ACUM !